U All Know  —–>>> i LUv Posting Pictures Of —>>> Sexy Ass Men Pony Zion is no Exception! Pony Makes us Fat BitChes, want to go and Work out! But, you know  —>>> Our Fat Asses are not getting off this Couch! Now Pass me, them Barbeque Chips, LOL! What your think Of Pony? —->>>>>

8 responses »

  1. @NiiK0Suave says:

    Pony is sexy as fuck no lie!!!

    But he is the LAST queen!!! Lol

    And that mouth…..OMG!!!

    You’d think ABDC woulda gave him a new grill

  2. Miss Sunshine says:

    His hot timalie ass can love me loong time. lol =)

  3. Lady Vixen says:

    yes he is a queen. he likes that ass to be licked. y’all think he bottom or top?

  4. lb0129 says:

    smh he is a queen & he keeps his mouth sealed shut for a very good reason!!!! cuz that grill is who u not f*ckin wit!

  5. Webby says:

    PLEASSSEEEE do u see that bitch left eye

  6. kel says:

    He is very good looking.

  7. JUNJUN says:

    I THINK HE WANTS SOMEONE TO EAT THAT BOOTY OUT AND SUCK ON THOSE PIERCED NIPPLE WANNABEES, LOL OOOOOOOOOOKAAAAAAAAAY

  8. will.I.am says:

    I’D LUV 2 WASH AND DRY HIM OFF OIL HIM AND DRESS HIM hmmm hmmm hmmm

LEAVE A COMMENT

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s