WAt iS –>> BEYONCE thiNkin? YOu SAy Wat? ——–>>>

15 responses »

  1. Tjones..... says:

    gull dam u c im tryin too ignore da fact dat yo breath stank as hell wit yo beggin ass… n y da fuk iz dem dam gay ass queens lookin at ms me??? n re hi rhi n jay please dnt mke me gt on yall fukin eachotha sick asses…

  2. devarius says:

    ughh y is this bitch rihanna stealing my spotlight jay tell her to take a break so i can shine

  3. brwneyez says:

    Shez madd az fuck cuz she gotta b there wit that damn camel…she lookz unhappy!

  4. Pina Colada says:

    what the fuck am i doing at this damn game? i should be with my girls right now fucking it up yall know i love to get fucked up!! and why is this bitch looking like ronald mc.donald? she better stay the fuck away from my man or else ima have to remind her im from HOUSTON!and jay you need a damn haircut and a tictac

  5. missbarbiiebitches says:

    why the hell this bitch Rihanna wit the fucking blood shot weave aint lookin at me……….i wish Justin Bieber will just come up to me and give me a big smooch!!

  6. fcukouttahere919 says:

    Don’t this bitch know I will jump 3 people just 2 whup that ass?! Tryna act like shit funny. Bitch, we at a basketball game. Aint shit funny. N dis camel-faced bastard tryna strike conversation wit dis hungry bitch next 2me. Like dats gon stop me from chokin a hoe. Bitch got the shit smellin like beef patty and coco bread in here.I thought the “bum chic” thing was a phase Jay?? N I’m supposed 2 wanna b seen wit dis nukka. Everywhere we go, he gotta bring his lil Bajun Sensation. No matter how far u sit us Jay, I KNOW U FUCKIN HER. I just feel like bustin everybody n dey got dayum head rite about now.

  7. Lady Vixen says:

    OMG! I really don’t want to be here tonight. I just wish this chick would shut her damn mouth or go get some food for crying out loud. Hey Justin can I cut your hair I could use them for clip in bangs. and what the hell she laughing at? what the hell is so damn funny? Why is she trying so hard to be notice. oh I forgot she went from dating chris to dating this white guy. picking out her next victim. he better not say anything to me when we get back home about babies if he does I will slap him up beside his fucking head!

  8. sackstacks says:

    This fat bitch is getting on my nerves, shut the fuck up already.. your breath smells like Old Chilly cheese fries… ugh Can I change my seat, when is this damn thing over!

  9. RedBoi says:

    Jay you better not be bringing no more baby talks to me the fuck do u think I am some regular chick I’m not messing my flawless genes and figure on your busted big lipped camel looking babys, and if that fucking island girl comes up to us one more time I’m gonna go sasha fierce up in this place, nigga do you know who the fuck I am, I’m a fucking legend and you got me sitting next to some bytch who nobody knows, some dude who looks pregnant, that child usher been molesting and that koolaid wigged no talent island whore who be breathing all our damn oxygen wit her big ass nose!

  10. AppleBottom says:

    “MY HUSBAND NEED HIS FUCKIN NAPPY ASS HAIR CUT… DIS BITCH NEED TO SHUT THE FUCK UP CUZ IM TRYNA WATCH THE FUCKIN GAME… AND WHY THE FUCK IS RIHANNA HERE ANYWAY… WIT THAT DAMN PERIOD BLOOD ON HER FUCKIN HEAD?”

  11. sackstacks says:

    Why the fuck am I here! This is so fucking boring.. i’d rather hang out with my girls and get my hair did!… Fuck that bitch Rihanna, she fucking sucks, 5 head bitch. I’m ten times better and a lot more pretty!

  12. Mee says:

    Im about to beat this bitch red weave out her head lol

  13. pookie628 says:

    WHY THIS BITCH ALWAYS WANNA BORROW SOMETHING?

  14. Tiffany S. says:

    If Justin Bieber keep staring at me I’ma slap them bangs off his head ———–>>>>>>

  15. bigv says:

    WHY IS THAT FOOL DOWN THERE WITH CLIFFORD THE BIG RED DOG ON HER DAMN HEAD.

LEAVE A COMMENT

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s